četrtek, 25. februar 2016

Jaz sem...

... ena posebna punca. 
Nekega zimsekega popoldneva prijokala na svet.
Sem punca s tisoč in eno idejo. Rada bi doživela, preizskusila in se naučila vsega.
Šolske klopi me niso mogle zadržati, vleklo me je vsvet. Nabrati si svojih izskušenj, učiti se na svojikoži, poslušati na svoj način, slikati slike skozi svojobjektiv...
Sedaj, ko pomislim nazaj, sem doživela toliko nepričakovanih in zanimivih stvari, o katerih si v svojih otroških letih nisem upala niti sanjati. In glede na to, da je želja po odkrivanju novega močnejša od vsega, mislim, da bom napisala še kar nekaj zanimivih zgodb v svojo knjigo spominov.
Vse se je spremenilo, ko sem naenkrat postala "sama". Najprej sem imela starše, ki sem jih ubogala, sledila neki tipični poti najstništva. S prvimi upori proti staršem, je prišel tudi prvi fant, s katerim sem preživela tri leta. Ko je vse skupaj padlo v vodo in potonilo na dno oceana, sem ostala sama, brez nekih pravil in prepovedi s strani staršev, brez vezanja na nekoga. Kar naenkrat sem imela čas in željo početi stvari, ki si jih prej nisem drznila. Ta čas padanja, me je ujela prijateljica, s katero sva preživele nekaj nepozabnih let in dogodivščin. In prav te so bile povod in začetek moje prave avanture življenja.